Przejdź do głównej zawartości

POSZERZAMY HORYZONTY

Horyzont , granica , ograniczenie , wytyczne którego się trzymamy .
W tym odniesieniu chce porozmawiać o szczęściu , zamykanym bardzo często w wąskim zakresie.


WĄSKI HORYZONT 

Problem jest dość dotkliwy . Otóż skupiamy całe swoje szczęścia na jednej sytuacji / warunku .
Robi to większość z nas , bez względu na inne opcje . Opisze to w pierwszej osobie , spróbuje mówić tak może lepiej się będzie to odbierać.
Ogólnie wciąż popełniam ten sam błąd . Często chodzi o związek . Idealne życie z moim partnerem staje się dla mnie kwintesencją życia. Jednak życie jak to życie lubi zaskakiwać . Słodziutka sielanka , genialne plany wszystko idzie w niepamięć. Chwila nie uwagi . kilka ostrych mało przemyślanych słów i jest problem .
Wychodzę , Ty wychodzisz to chyba mało istotne ale wiem , że już się nic nie zmieni .
Oczywiście będę jeszcze chorobliwie próbować to posklejać, ale nic z tego nie będzie. Co teraz ? Przecież to był sens mojego życia i teraz co mam ze sobą zrobić ? Mam za wąski horyzont myślenia .

PATRZĄC SZERZEJ

Dlaczego jest mi tak źle i nie widzę dalszej egzystencji w tym życiu ? Bo patrzę tylko w jeden punkt . martwy punkt , który stoi w miejscu przez co i ja stoję w miejscu. moje poglądy , uwagi , radość , szczęście i smutek skupiały się w tym jednym punkcie. Co czeka mnie po za nim ? Zazwyczaj coś wspaniałego , nie widocznego na pierwszy rzut oka. Mam mnóstwo wspaniałych przyjaciół i choć wiem , ze w życiu wszystko jest na " dwa razy " i nigdy nie mogę być niczego pewna , to póki co są . W ich towarzystwie czuje się dobrze , ogólnie jestem też szczęśliwa. W życiu zdarzyło mi się zrobić kilka dobrych rzeczy, mam na koncie parę sukcesów . Przecież to powód do tego by również czuć się szczęśliwym i usatysfakcjonowanym.
Jestem ludziom potrzebna , wiele osób lubi ze mną rozmawiać i daje im coś od siebie. Kolejny powód do szczęścia.
Myślę , że już trochę jest jaśniej .
Reasumując konkretnie chodzi mi o to , że nie patrzymy dalej niż powinniśmy.
Obieramy sobie element , który jest dla nas bardzo ważny.
Zrozumiałe jest , ze niepowodzenia w tych kwestiach są dla nas bardzo silne do przeżycia , ale przecież na jednym elemencie świat się nie kończy . Mimo wszystko mamy w życiu milion innych powodów do szczęścia wystarczy jedynie dobrze się na tym zastanowić i zajrzeć w głąb siebie. Z pewnością znajdziemy gdzieś w sobie siłę , która pozwoli nam przetrwać wszystko .
Dokąd tylko będę mogła , będę namawiać Was do szukania każdego , nawet najmniejszego elementu w życiu dającego szczęście . Życie jest piękne , wystarczy wiedzieć jak podnosić się po porażkach , uniknąć ich nie możemy bo uczą i są nieodłączna częścią naszego życia , ale to dzięki nim możemy potem popatrzeć w lustro mówiąc , że daliśmy rade.
Na koniec mogę dodać , że życie niemile mnie doświadczyło jednak mimo to , każda noc dla mnie to nie tylko spokojny sen , lecz oczekiwanie na lepsze jutro . 



` kiedy witam nowy dzień , to marzę by dobrą nowinę przyniosło mi dziś świeże powietrzebo być może właśnie ten , okaże się ostatnim w którym będę mógł zmienić coś na lepsze . `




EMAIL : onychanges@gmail.com
ON LINE : http://gochat.in/onychanges

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stosowność bycia szczęśliwym

                                                    Co tak właściwie dla Ciebie znaczy "być szczęśliwym"? Dla mnie to bezkresne odczuwanie satysfakcji z własnego życia. Na tym też oprę dzisiejsze przemyślenia. Dlaczego tak wielu z Nas żyje w dziwnych relacjach, podejmuje decyzje wbrew sobie, rezygnuje z marzeń? Często wtedy słyszę, że jest tak jak jest i to jest w sumie okej więc po co to zmieniać? Nie dowierzam ilekroć to słyszę... Najważniejszą prawdą w życiu jest to, że musimy je przeżyć i kiedyś dobiegnie końca. Dlaczego pozwalamy na to, aby to nasze życie było przeciętne i nie dawało Nam radości, spełnienia i szczęścia?  Właściwie to rozpatrzymy sobie te zwyczajowe wymówki, które wtedy słyszę.  1. A co niby mam zrobić? Genialne pytanie, tylko w tym wypadku to raczej retoryczne. No bo przyjrzyj się uważnie. Jeżeli Twoje życie nie przynosi satysfakcji np. z powodu Twojej pracy to czy na prawdę nie wiesz, że żeby to się zmieniło należy poszukać nowej? Idźmy dalej... Jeżeli

Do odważnych świat należy

Wyrażenie dość znane " Do odważnych świat należy". Dziś spróbujemy się skupić na głębszym sensie pod względem dokonywania wyborów życiowych. Dzisiejsze refleksje wymagają ogromnej uczciwości, bo nie każdy potrafi przyznać się przed samym sobą co do niektórych faktów. Z racji tego, że świat nie jest idealny każdy ma za sobą jakieś przejścia, w związku z tym ciągnie za sobą pewne sprawy, wspomnienia i ludzi. W tym bagażu trzyma również osoby, które w znaczący sposób budziły w nim lawinę uczuć. Nie wszystko poszło zgodnie z planem i wasze drogi się rozeszły. Opcje są dwie, albo zapominasz o uczuciach i zostaje sama postać albo.. tu zaczynają się schody. Nie zapominasz ani o uczuciach, ani o zdarzeniach ani o tej osobie w ogóle. Tworzysz sobie taki mentalny punkt zawieszenia w przeszłości. Czasami nieświadomie, a czasem na własne życzenie przywołujesz to w pamięci, myślisz o tym. Zastanawiasz się też co by było gdyby... To oczywiście w ramach wdzięczności niszczy twoje obecne

Dlaczego nie jesteśmy adorowane?

Każda z Nas drogie Panie bardzo chciałaby być adorowana. Jedne ukrywają to mniej, inne bardziej, jeszcze inne mówią o tyn wprost, ale łączy Nas jedna nienaganna potrzeba- by to miało miejsce. Artykuł z serii "przyznajmy się do własnych mankamentów" więc jeśli któraś z Was boi się fatalnej prawdy, niech zrezygnuję z dalszej lektury. Tak więc wracając, wszystkie tego pragniemy. Potrzeba ta tkwi w Nas od pokoleń, bo adorowane czujemy się doceniane, ładne, kochane, pożądane i tak dalej w zależności od rodzaju komplementów płynących pod naszym adresem. Istnieje jednakże odsetek kobiet, które zdobywane nie są. Zachodzą w głowę co jest nie tak, czy są aż tak tragicznymi wytworami matki natury, że ich twarz przypomina poligon dla chirurgów? MOJE DROGIE PANIE STOP! Zaczniemy najpierw od tego, że jeśli kiedykolwiek pomyślałyście o sobie w ten czy podobny sposób koniecznie zneutralizujcie teraz te myśli w sobie. Każda z Nas jest piękna, na swój indywidualny, często bardzo pokręcony